Mijn * sterrekindje*

Hier kan je jou *sterrenkindje* een plekje geven.
Plaats reactie
mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Mijn * sterrekindje*

Bericht door mediumtarotlady » 21-03-2015 13:34

Mijn lief sterrekindje.
Je werd mij afgenomen aan 14+ weken zwangerschap, missed abortion noemen ze dat, maar wat heb ik een hekel aan dat woordje.
Ergens heb ik je verloren op het toilet, zonder dit te weten.
Ja lag stuk "lever" in de pot,maar wist niet dat dit stukje, jou was...
Tot de dag van vandaag 11 jaar later,sla ik me nog voor het hoofd dat ik je zomaar doorgespoeld heb.
Ah lieverd, voor mijn gevoel, was en zal je altijd mijn meisje blijven,
Onze Jennifer, want ja ik heb je ook netjes een naam gegeven

Voor altijd in mijn/ons hart

Afbeelding
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

Gast

Bericht door Gast » 21-03-2015 17:40

mooie naam...ook al is ze nooit geboren...het blijft je kind...
heb zelf met 10 weken zwangerschap mijn kindje verloren..op mijn verjaardag...heb een curretage ondergaan...is ook 11 jaar geleden...
Mensen begrijpen het vaak niet dat vrouwen er nog om kunnen rouwen..van ach...tis al lang geleden en ach..nog redelijk vroeg in de zwangerschap...maar zo werkt het niet...want vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent heb je je dromen, hecht je je aan het leventje in je buik...wil je er voor je kindje zijn..en dan ineens...is het over en uit..is er niks meer...rouwen mag en moet ook...

mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Bericht door mediumtarotlady » 24-03-2015 10:09

Hoi meid,
Curettage heb ik ook ondergaan.
Kom je dan thuis en dan is er werkelijk niets meer, terwijl er al eigenlijk niets meer was (hoop dat ik enigszins sence maak)
Ding bij mij is dat ik nergens over haar heb kunnen praten,want naast ons 3en, de oudste en wijzelf, weet niemand dit.
Ja mijn moeder verteld,omdat ze ook dochtertje had die aan 3 maand overleden is (mijn zusje) maar tja,die wou enkel maar over mijn broer praten,dus dan hou je vlug op ermee...
Dank je wel voor je berichtje
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

Gast

Bericht door Gast » 24-03-2015 16:52

inderdaad is er bij thuiskomst niks meer...een leegte..dat is er wel..
er over praten kan inderdaad niet met iedereen, jammer genoeg..terwijl er eigenlijk best veel vrouwen zijn die een miskraam gehad hebben..schijnt nog wel een taboe te zijn blijkbaar..
maar het is goed om er over te praten nu..toe maar...ik lees je( = ik luister naar je)

Plaats reactie

Terug naar “**Sterrenkindjes**”