Kaartjestopic voor mezelf (Silverlady)

Maak voor jezelf 1 topic aan, en hou het bij dit topic,om elke keer je een kaartje nodig hebt eentje te vragen (let wel,enkel voor actieve leden)
Plaats reactie
mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Kaartjestopic voor mezelf (Silverlady)

Bericht door mediumtarotlady » 06-03-2015 20:36

De Brief
In een brief staat nieuws. Deze kaart staat dan ook symbool voor nieuws. Maar wat voor nieuws? En hoe is dat nieuws te duiden? Wat is de betekenis en wat moet je ermee? Wil je wel nieuws? Is er nieuws dat jij het liefst met anderen zou willen delen?
Hoe het ook zit: je kunt nieuws verwachten in een bepaalde kwestie. Het is dus van belang om open te staan en ontvankelijk te zijn.



Steekwoorden:
Nieuws
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Bericht door mediumtarotlady » 21-03-2015 13:16

Het nieuws betrof werk voor partner, waar ik,hoe dom ook verre van gelukkig mee ben :(
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Bericht door mediumtarotlady » 21-03-2015 13:16

DE BEER

De beer heeft veel energie, is beschermend en een goed leider. In je privéleven wil je jouw naasten ondersteunen en dat wordt gewaardeerd. Zakelijk neem je de leiding en je wint het vertrouwen van collega`s en klanten. Mensen kijken naar je op, ze zien je macht. Soms kan dat echter aanleiding geven tot jaloezie.
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Bericht door mediumtarotlady » 20-04-2015 21:56

DE ZON

Je bruist van de energie vandaag, je hebt er zin in. Hierdoor gaat alles je gemakkelijk af en boek je succes. Mensen willen in jouw nabijheid zijn, je bent populair. Je weet je ook goed uit te drukken en te presenteren. Een gunstige dag om indruk te maken in liefde en zaken.


Jammer genoeg heb ik ff niet veel energie.
Pup laat me niet meer dan 4 uurtjes per nacht slapen,en dit al 3 weekjes lang.
En ik die zoooooooooo van mijn slaap hou 8)
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

Plaats reactie

Terug naar “Lenormand kaartje”