Door de leegte gaan

Heb je ergens iets gelezen,en past het nergens echt onder,dan is dit de plaats.
Plaats reactie
mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Door de leegte gaan

Bericht door mediumtarotlady » 22-02-2015 14:57

Door de leegte gaan.

Als je spiritueel bezig bent en jezelf ontwikkeld, heb je ook periodes waar je je heel leeg voelt. Je voelt je leeg van binnen, je hebt nergens zin in zulk soort dingen.
Ik weet niet of jullie dit herkennen?

De leegte onstaat wanneer je het deel van je persoonlijke zelf laat gaan dat niet langer past bij degene die je nu aan het worden bent.
Het vertegenwoordigt een nieuw niveau van overgave van je persoonlijkheid aan je hogere zelf. Het is de geboorte van een nieuw deel van je hogere zelf in deze realiteit.

Je kan de leegte zien als een soort tussenstroom waar je je eventjes in bevind. Een tussenstroom tussen het oude niveau waar je je op bevond en het nieuwe niveau waar je heen gaat.
De nieuwe dingen die je hebt geleerd, je nieuwe ik hebben even tijd nodig om zich aan te kunnen passen en alles in jezelf te ordenen zodat je hoger kunt gaan.

De leegte is een toestand van overgang en verandering.
Het kan zo zijn dat je merkt dat oude dingen, gewoontes mensen niet meer bij je nieuwe ik passen. Maak je niet druk, maak je geen zorgen je zal veel mooie nieuwe dingen ontdekken, en nieuwe mensen leren kennen die wel bij je passen en je groei nog meer versnellen.
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale/Spirituele informatie of verhalen”