Kan ik meer dan één gids hebben?

Contact met je gids...? Hier kan je vragen stellen of vertellen hoe jij en je gids met elkaar in contact zijn gekomen.
Plaats reactie
mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Kan ik meer dan één gids hebben?

Bericht door mediumtarotlady » 02-08-2014 21:23

Wanneer je je eenmaal bewust bent geworden van gidsen is de kans groot dat je er meer dan één zult ontmoeten die speciaal voor jou iets te zeggen heeft.
Sommige mensen worden zich ervan bewust dat hun gids de "zegsman" van een groep gidsen is. Het is onverstandig je zomaar zonder speciale scholing open te stellen voor iedere onstoffelijke entiteit die contact met je wil maken.
Als je in contact met de andere wereld wilt komen is het beter te proberen een verbinding met één bepaalde gids te ontwikkelen, zodat er een vertrouwensrelatie kan worden opgebouwd en de authenticiteit gewaarborgd is.
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

Gast

Re: Kan ik meer dan één gids hebben?

Bericht door Gast » 23-02-2015 17:01

Silverlady schreef:Wanneer je je eenmaal bewust bent geworden van gidsen is de kans groot dat je er meer dan één zult ontmoeten die speciaal voor jou iets te zeggen heeft.
Sommige mensen worden zich ervan bewust dat hun gids de "zegsman" van een groep gidsen is. Het is onverstandig je zomaar zonder speciale scholing open te stellen voor iedere onstoffelijke entiteit die contact met je wil maken.
Als je in contact met de andere wereld wilt komen is het beter te proberen een verbinding met één bepaalde gids te ontwikkelen, zodat er een vertrouwensrelatie kan worden opgebouwd en de authenticiteit gewaarborgd is.

ik wilde u vragen hoe weet je dat je gids aanwezig is.ik ''praat'' best wel eens met ze op mijn manier maar weet nooit of zij het horen.en of het helpt wat ik vraag.
fijne dag,groetjes musje.

mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Bericht door mediumtarotlady » 21-03-2015 14:52

Merendeel zullen zeggen dat je ze "aanvoelt"
Natuurlijk zullen ze geen antwoord geven zoals een medemens dit doet,maar antwoord komt

Voorbeeldje

Vraag: ik praat hardop, maar dan hoor ik niks. Antwoord: stel je hebt een vraag. Dan ga je rustig zitten of liggen, maak je hoofd leeg. Het eerste antwoord wat komt is je antwoord. Stel je vraagt wat moet ik morgen gaan doen. En je krijgt als antwoord, rood. Dan kan het zijn dat je rood aan moet of dat je rode rozen moet kopen.

Het kan zijn dat je het antwoord gek vind. Maar leer om het te accepteren. Het vertrouwen in de antwoorden die je krijgt. En laat dat integreren. Denk niet bij de antwoorden, nou daar kan ik niks mee en dat je er dan niks mee doet. Het kan ook zijn dat je geen antwoord krijgt omdat het niet de bedoeling is om het te weten.
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen”