Aura/Chakra's simpel reinigen

Onderwerpen over Chakras en Auras kunnen hier gepost worden.Healing of wat ermee betrekking geeft mag ook hier geplaatst worden.
Plaats reactie
mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Aura/Chakra's simpel reinigen

Bericht door mediumtarotlady » 10-10-2014 15:48

Weet je allemaal niet zo goed hoe je dat moet doen of heb je weinig tijd of energie? (Helaas heb je meestal niet de puf dit te doen juist als je het zo hard nodig hebt!).
Neem een douche en laat die in gedachten je aura en chakra's schoonspoelen. Alle troep gaat door de afvoer weg, dus ook daar hoef je je niet druk om te maken.
Ik werk zelf vaak echt chakra voor chakra af en spoel ze stuk voor stuk schoon met het water. Ik pak daarvoor de sproeier vast, zodat ik ook kan "richten". Je zult merken dat sommige chakra's lekker aanvoelen, bij anderen kan het zelfs pijnlijk voelen en niet "te harden", bij sommige voel je misschien niets. Werk gewoon op je eigen tempo en doe wat goed voelt.
Denk ook eens aan de achterkant van je chakra's! Ik sta dus zelf vaak gebukt onder de douche om zo die achterkantjes te pakken te krijgen! Fitness in de douche! Vergeet niet dat alle troep die je loslaat door het putje verdwijnt, stel dat dat zo is of visualiseer het, net wat je fijn vindt.
Doe dit net zo uitgebreid als jij prettig vindt! Ga niet tegen heug en meug door omdat je nog een chakra moet doen of zo! Je kunt dit tenslotte makkelijk weer een keer doen, tis niet dat het een kans is van "nu of nooit", de douche loopt tenslotte niet weg!

Tip: je kunt ook je chakra's schoonwassen met een lekkere spons en een fijne douchecreme met een lekker geurtje. Om het feest compleet te maken kun je na de douche een lekkere bodylotion opdoen. Waarom niet een klein feestje er van maken?
Wist je dat je als je bewust met je lijf bezig bent, je ook stabieler in je schoenen staat? Je bent dan nl. echt hier en nu bezig met je aardse lichaam.

Ditzelfde kun je uiteraard in bad ook doen. Op het moment dat je de stop eruit trekt, loopt alle afgewassen aura en chakra troep met het badwater weg.
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

Plaats reactie

Terug naar “Chakras, Auras en healing”