Dieren als symbolen van helende kracht.

Dit is een speciaal hoekje voor vragen en antwoorden over je ervaringen met Dieren, of Dieren en hun Spiritualiteit.
Plaats reactie
mediumtarotlady
Site Admin
Site Admin
Berichten: 447
Lid geworden op: 27-07-2014 14:31

Dieren als symbolen van helende kracht.

Bericht door mediumtarotlady » 02-08-2014 21:42

De dieren, onze medeschepselen, vertonen gedragspatronen waarin iedereen die slim genoeg is om hun levenslessen op te merken, helende boodschappen kan ontdekken.
Deze kostbare geschenken van helende kracht zijn gratis. Aan elke les ligt een belangrijk idee of concept ten grondslag. Ter wille van de overzichtelijkheid wordt aan elk dier een van deze lessen toegekend.
In werkelijkheid heeft elk dier van de schepping honderden lessen te schenken. Al deze lessen zijn bovendien krachten waarop een beroep kan worden gedaan.

Wanneer je beroep doet op de kracht van een dier, vraag je om in volmaakte harmonie te raken met de kracht van het wezen van dit schepsel.

Doordat ik al verschillende keren de steun en de lessen van deze dieren heb kunnen ondervinden, vond ik het misschien een goed idee dit met jullie te delen.
Misschien voelen jullie ook een speciale verbondenheid met een bepaald dier(en).

Ik zal stap voor stap een afbeelding van een bepaald dier toevoegen en daarbij een uitleg geven van zijn kracht en hoe die te gebruiken als helende werking voor een situatie of probleem. Of misschien gewoon om een bepaald dier zijn gaven te laten zien waarop je steeds gratis beroep kan doen.
Het mooiste aan de mens, is de glimlach

Plaats reactie

Terug naar “Dieren & Spiritualiteit ”